Lyžák v podání Mišky

8. dubna 2011 v 22:47 | mrsmishell |  Úvahy
Pokud by někoho z vás zajímalo,co jsem napsala na stránky školy o lyžáku přečtěte si to níže...:)
Lyžařský výcvik probíhal v době 26.2. -5.3. Povinností učitelů bylo naučit žáky lyžovat, a také že se jim to
povedlo. Ne všichni se to naučili perfektně. Bylo mnoho úrazů, ale také i zážitků. Mnoho z nás se svým
pádům zasmálo, ovšem někteří spadli tak, že si udělali vážnější zranění.
Denní program byl naplněný. Ráno jsme vstávali v 7:15 a šli jsme na rozcvičku, po rozcvičce jsme šli na
snídani. Po snídani jsme měli chvíli čas na přípravu na lyžování. Po lyžování jsme měli oběd. Myslím si,
že všem chutnalo. Po obědě jsme měli polední klid. Po poledním klidu jsme šli opět lyžovat. Byli jsme
rozdělení na dvě skupiny (na horší a lepší). První skupina (ta lepší) byla pod vedením pana učitele
Stellnera. Druhá skupina (ta horší) byla pod vedením paní učitelky Zemánkové. Po dvouhodinovém
lyžování se šlo na večeři. Po večeři byl večerní program. Večerní program probíhal následovně: Všichni
byli rozdělení do tří skupin. První skupina byla pod vedením paní učitelky Jandové, druhá skupina byla
pod vedením paní učitelky Zemánkové, a třetí skupina byla pod vedením pana učitele Stellnera. Každé
družstvo vybrané předem, vymýšlelo program na večer. Při začátku večerního programu pan učitel
Stellner informoval o tom, co se bude dělat následující den. Potom už byl program podle družstev. Ve
večerních programech jsme hráli různé hry a měli diskotéky. Hry byly ať už logické či vtipné. Po večerním
programu jsme se rozešli do pokojů a kolem 22. hodiny byla večerka. Skoro každý den jsme lyžovali, až
na třetí den, kdy jsme měli výlet na běžkách. Běžkování bylo spíše únavné, ale i tak jsme se dost zasmáli,
hlavně při různých pádech. Cílem našeho výletu na běžkách byl Ještěd. Když jsme byli v cíli, zašli jsme do
Ještědské restaurace, která byla moderně zařízená. Z ní byl krásný výhled na Liberec.
Když jsme lyžovali, došlo i na pády. Na druhou stranu jsme se naučili lyžovat a nebáli jsme se sjet i těžší
sjezdovky, než jenom "modrou". Zkusili jsme se projet na lanovce, ať už na "dvousedačce", či
"čtyřsedačce", ale také i kotvě. Některým z nás dělalo problémy z lanovek vylézt.
Pokoje v Chatě Pláně byli hezky zařízené. Skoro všichni byli s pobytem spokojeni. A všichni si lyžařský
výcvik skvěle užili. Mnozí z nás by se rádi vrátili zpátky, a myslím si, že k tomu mají velký důvod.
Michaela Šebístková, VII.

Denno denně si na lyžák vzpomenu..denno denně je mi kvůli němu do pláče..bohužel už to nejde vrátit zpět..skvělá zpráva ale je,že za 2 roky budou moci jet i lidi z 9. třídy (teda my)..:) doufám že budu mít tu možnost..:) I love Pláně,I love Ještěd,I love Liberec! :*

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.