Recenze knihy - Emily strange

19. září 2012 v 20:58 | Miška |  Tipy & rady, recenze
Článek, který jsem psala do školního časopisu.
Je zkrátka celkem nemožné vyhledat knihu, která by padla do rukou jak klukům, tak i dívkám. Já jsem ovšem jednu takovou našla. S touto knihou se můžete vydat do světa, kde vynalézavost bláznivých přístrojů a experimentování nezná meze. Pokud máte bujnou fantazii, můžete si zkrátka představit, jaké to je být jediným a nejlepším vynalézatelem ve městě. Místo toho, abyste pozorovali krásnou, pouličními lampami osvícenou ulici plnou krásných, barevných listů, se můžete vydat na noční procházku do podzemního a tajného průchodu plného nádherných fresek, do kterých jste vložili kus své vlastní práce.
O jakou knihu se vlastně jedná? Pokud jste milovníky románů a šílených experimentů, kterých je v této knize nespočet, je právě tato volba knihy pro vás tou pravou! Jedná se o knihu Emily Strange - Divná a divnější, která je psaná formou deníčku, který si Emily pečlivě zapisuje. Na každé straně jsou min. dva obrázky, které se váží k tématu, o kterém Emily píše. Emily Strange je velice tichá, ale za to velmi bláznivá, 13- cti letá dívka, která se nebojí všech možných experimentů, které mimochodem všechny vynalezla sama. V jejím velmi zajímavém životě se neobejde bez svých čtyř koček. V tomto díle: "Divná a Divnější" byla schopna samu sebe duplikovat, to znamená, že ve městě Hluporadech se rázem objevily dvě Emily Strange. A aby toho dokonce nebylo málo, s druhou Emily, tedy dvojnicí, kterou pravá Emily nazývá "Dýdžej" to až tak jednoduché nebude. Jak to vše dopadne si můžete přečíst v knize, kterou zakoupíte v knihkupectví, přes internetové stránky, nebo dokonce jako já si jej můžete objednat z knížního katalogu, který k nám na školu chodí téměř každý měsíc.

Úryvek z knihy:
Trochu jsem pokročila v úpravách kanálu k tomu, aby byl vhodný k delšímu malování. Vyrobila jsem kočičí schůdky, aby mě mohla smečka zítra doprovázet. Za předpokladu, že mě zítra zas budou snášet. Nemůžu se dočkat až to tady ukážu Dýdžej!

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.