Recenze knihy - Chvíle před koncem

28. listopadu 2012 v 7:00 | Miška |  Tipy & rady, recenze
Jestli jste si pozorně všimli, poslední dobou se řeší téma, kterým je mnohými předpovídaný konec světa. O tomto smutném tématu bude také kniha, ke které bych vám ráda napsala pár slov a vychválila si jí, jelikož já jsem s ní byla nad míru spokojená.
Knihu jsem zakoupila přes knižní klub, který k nám na školu zaslal letáček. Ke koupi této knihy mě přinutil hlavně můj první dojem, který na mě kniha udělala. Pokud nejste fanoušky fantasy příběhů a dějů s nadpřirozenými schopnostmi, pak je tato kniha pro vás tou správnou volbou. Není zde přesně určeno, jestli kniha patří do rukou chlapcům či dívkám, je zkrátka pro obě kategorie. A to je jedno z mnoha významných plusů, které tato kniha má. Kniha má kolem 350 stran s velmi zajímavým a napínavým příběhem, který upoutá rozhodně každého čtenáře. Obal, který tato knížka má na mě působil velmi podivuhodně. Než jsem začala číst stručný popis ke knize, který byl na konci stránky letáčku jsem si dokázala o knize udělat přibližný obrázek. A nemýlila jsem se.
Jedná se o dívku, která žije klasický studentský život. Je se svým životem spokojená, jelikož má vše, na co si vzpomene. Ať už se jedná o kamarádky, či přítele a rodinu. Jediné, co jí trápí jsou její noční můry, které se zdají být velmi reálné, ale nejsou. Dívku probouzejí časté silniční nehody, které zažije se svými kamarádkami po velké oslavě jednoho z jejích kamarádů narozenin. Nehodu bohužel ani jedna nepřežije, a tak se dívka se jménem Samantha, pokud chcete s přezdívkou Sam probudí a žije dál klasický život. Každý den má jiný děj, ovšem pořád končí se stejným závěrem a tím je smrt. Poslední den, který je vypsán na pár stránkách knihy takto smutně neskončí. Pokud se chcete dozvědět více, můžete si knihu tak jako já zakoupit, stála kolem 250-ti korun.
Úryvek:
Tentokrát, když sním, slyším zvuk. Padám tmou a slyším cinkavou, zvonivou písničku, podobnou hudbě, kterou člověk slýchává v čekárně u doktora nebo ve výtahu, a aniž bych věděla, jak to vím, je mi jasné, že to přichází až z kanceláře výchovné poradkyně na střední škole Thomase Jeffersona.

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.