RECENZE - Dohoda s ďáblem

4. září 2013 v 15:18 | Miška |  Tipy & rady, recenze
RECENZI si také můžete přečíst ZDE.

Ani nevíte, jak příjemný je to pocit, když se vám do rukou dostane kniha, která vás nesmírně zaujme, aniž byste to čekali. Přesně takový pocit jsem měla i já, když se mi do rukou dostal historický román, který se odehrával v 19. století. Nikdy bych nevěřila, že mě něco takového zaujme.

Knihu Dohoda s ďáblem od spisovatelky Simony Ahrnsedt, jsem začala číst s trochou nejistoty a znechucení, jelikož jak všichni víte, romány nemusím. Očekávala jsem tedy, že knihu přečtu jen proto, abych rozšířila svojí fantazii. Opak byl pravdou a já se od románu po pár hodinách četby nemohla odtrhnout. Příběh, který se v knize odehrával, byl velmi napínavý a tudíž mě od něj neodtrhlo ani pozvání na kafe od mé kamarádky, které mám tuze ráda.

Celý příběh se odehrával v dalekém Švédsku, tedy ve Stockholmu, kde bydlela mladá Beatrice. Dívka, která měla zesnulé oba rodiče. Celý její život strávila se svým strýcem a mladší sestřenicí, která byla tuze krásná a podle Beatrice mínění i krásnější, než ona . Tyto dvě dívky jezdily na různé oslavy,kde Beatrice potkala svého vysněného prince Setha. Setha byl starší, než Beatrice a svůj život trávil s ženami, které nebyly tak krásné, jako samotná Beatrice. Proto možná byla pro Setha na první pohled tou pravou stejně jako on pro ni. Seth byl také prvním mužem, který Beatrice políbil a už kvůli tomu si ji chtěl vzít.

V tomto úmyslu mu zabránil Beatrice srýc, který Sethovi nalhal, že je Beatrice již zasnoubená s hrabětem Rosenschiöldem. O této lži, která se postupem času stala pravdou, se Beatrice dozvěděla až potom, kdy se jí na ní zeptal Seth. Beatrice si tedy vzala hraběte, který ji během svatební noci brutálně znásilnil a zbil. O tomto incidentu se Seth dozvěděl po chvilce, kdy starý hrabě zemřel na otravu. Jak vše dopadne a mnohem více si můžete přečíst v knize.

Kniha je vydána nakladatelstvím Brána, které osobně neznám. Ovšem vázaná je velmi kvalitně. Bohužel bych jí asi v kamenném knihkupectví či knihovně přehlídla, jelikož mě obal knihy vůbec nezaujal. Pořád bohužel dělám tu chybu, kdy knihu soudím podle obalu.

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.